Většina Čechů dnes využívá nějaké slevové či členské karty. Značná část z nich využívá těchto karet dokonce několik.
Taky nějaké využíváte?
Jak jste se k nim dostali?
Mám osobní čerstvou zkušenost. Potřeboval jsou koupit outdoorové kalhoty. Chodil jsem po různých obchodech, zkoumal jsem nabídku a zkoušel jsem si je. Přišel jsem do značkové prodejny jedné české outdoorové firmy, vybíral jsem si mezi dvěma druhy kalhot a samozřejmě se mi líbily ty dražší.
Paní prodavačka hned pohotově reagovala: „Ty jsou opravdu výborné a v současné době na ně máme výhodnou členskou slevu! Dělá to asi 35 %, takže ten nákup by dnes byl opravdu výhodný.“
„Ale já nejsem členem vaší značky.“
„To nevadí, není to problém. Stačí, když mi dáte svůj email, vystavíme členskou kartu a vy budete mít kalhoty o 35 % levnější.“
Což byla slušná úspora. Kalhoty se mi líbily, vyzkoušel jsem je a koupil si je. Před tím jsem se samozřejmě zaregistroval, zadal jsem svůj email, dostal jsem členskou kartu a dostal jsem 35 % slevu. Výborná věc.
A protože jsem byl spokojený, udělal jsem to, co dělá většina lidí: Řekl jsem o tom své rodině, přátelům a známým, tedy alespoň těm, o kterých jsem věděl, že chodí na hory či do přírody a mohli by outdoorové oblečení potřebovat. A k mému překvapení jeden známý si také koupil kalhoty. Měl jsem z toho dobrý pocit.
Děláte to taky tak? Taky z toho máte dobrý pocit?
A teď si představte, že by vám v té prodejně řekli, že když máte členskou kartu a přivedete jim deset zákazníků, kteří si kalhoty koupí, dostanete další zboží v ceně těch kalhot zdarma. Řekli byste o tom více lidem?
Věřím tomu, že alespoň část lidí by se snažila více. Já vím, outdoorové kalhoty se nekupují každý den. Ale představte si, že by to takto fungovalo v obchodě, kde máte slevovou či členskou kartu, třeba s potravinami či jiným spotřebním zbožím.
Bylo by to zajímavější?
Jednoduše byste naučili v tom vašem obchodě nakupovat více zákazníků a vy byste měli svůj nákup zdarma. Já vím, že to zní tak trochu naivně, možná až neuvěřitelně.
Já však takový obchod využívám ve svém podnikání se zárukou. Nakupuji na webovém portálu firmy Amway. Mám registraci, členskou kartu a nakupuji s 30 % slevou. Podobně jako v tom obchodě s outdoorovým oblečením, jenom mám slevu na všechno zboží, a ne jenom na určité vybrané druhy.
A pokud tam přivedu více lidí a naučím je tam nakupovat, což znamená, že se postarám o větší obrat, pak dostanu další měsíc svůj nákup zdarma.
Můžete to udělat stejně. A pokud naučíte své známé, kteří už v tomto obchodě nakupují, aby naučili další lidi na těchto webových stránkách nakupovat, pak dostáváte provize za to, že jste firmě pomohli zvýšit obrat. Takhle můžete dosáhnout velmi zajímavých provizí a můžete se i finančně zabezpečit.
Tím, že změníte obchod, začnete nakupovat spotřební zboží jinde než dosud a naučíte své známé nakupovat ve stejném obchodě, můžete dosáhnout toho, že buď budete nakupovat se slevou, nebo budete mít své zboží zadarmo, nebo dostanete zaplaceno za to, že jste se postarali o navýšení obratu a že jste naučili další lidi nakupovat v tomto obchodě.
Přitom nakupujete kvalitní spotřební zboží, které běžně potřebujete každý den – spotřební drogerii, kvalitní kosmetiku, doplňky stravy Nutrilite, dnes v tomto obchodě nakupuji také energie a telefonní služby.
Sortiment je opravdu dostatečně široký k tomu, abyste na webových stránkách Amway mohli každý měsíc nakoupit a mohli naučit nakupovat další lidi na těchto webových stránkách. Změnou způsobu nakupování můžete začít vydělávat peníze.
Pokud máte o další informace, podívejte se na webové stránky www.podnikamesezarukou.cz .
Podnikání se zárukou přispívá k tomu, abychom mohli mít lepší životní styl a mohli být zdravější.