Šetřit nebo vydělávat?

Jak se připravujete na nastávající ekonomickou recesi nebo dokonce krizi?

Mnozí ekonomové upozorňují na to, že přichází ekonomická recese a blíží se ekonomická krize. Noviny a časopisy se snaží čtenáře naučit, jak mají šetřit peníze.

Je důležité naučit se šetřit, ale myslím si, si, že stejně důležité je naučit se vydělávat peníze.

Jak se připravujete na krizi?

Šetříte peníze nebo vyděláváte?

https://youtu.be/SyihJH89eGk

Chcete šetřit nebo chcete vydělávat?

Vlastní zkušenosti

Naučil jsem se šetřit už dávno, když jsem jako začínající lékař musel ze svého platu uživit svou rodinu – a ty platy opravdu byly velmi nízké. (Tehdejší švagr se mi smál, proč jsem tak dlouho studoval, když on jako slévač vydělával dvakrát tolik než já i se službami.) Nicméně jsem přesvědčen o tom, že je třeba se naučit, jak více vydělávat.

Před více než 20 lety mi byla nabídnuta podnikatelská příležitost „podnikání se zárukou“ a toto podnikání mi umožňuje využívat obě možnosti. Jak šetřit, tak vydělávat. To se mi líbilo. Nemusel jsem zanechat svého zaměstnání, podnikání bylo bez rizika, protože nevyžadovalo žádné investice. Proto jsem začal podnikat při své profesi.

Pokud se chcete připravovat na ekonomickou krizi, můžete využít podnikání se zárukou také a naučit se vydělávat peníze.

Podnikání se zárukou

Princip je velmi jednoduchý, protože spočívá ve změně způsobu nakupování. Vaše současné náklady na provoz vaší domácnosti budou představovat vaše investice do tohoto podnikání. To znamená, že to, co potřebujete k provozu vaší domácnosti a osobní spotřebě, začnete nakupovat v jiném obchodě.

Budete mít svůj vlastní internetový obchod, ve kterém budete nakupovat – jste partnerem tohoto obchodu. Jako obchodní partner nakupujete v tomto obchodě o 30 % levněji, čímž je splněna první podmínka přípravy na ekonomickou krizi – šetříte.

Můžete to také využít obchodně – pokud nakupujete výrobky o 30 % levněji, můžete je někomu o 30 % dráž prodat. To je podstata maloobchodního prodeje. Osobně nejsem moc velký příznivec prodeje a kdyby podnikání se zárukou spočívalo jenom v prodeji, pak určitě do toho nejdu.

Na druhou stranu je v tomto podnikání opravdu možnost vydělávat peníze a vytvářet si pasivní příjem. A to tak, že vytváříte spotřebitelské sítě. Naučíte nakupovat další lidi v tomto obchodě.

Pokud naučíte nakupovat asi 100 domácností ve stejném obchodě, jako nakupujete vy, budete mít měsíční příjem mezi 30 000 až 50 000 Kč. To je určitě docela dobrý dodatečný příjem k tomu, co dnes máte.

Pokud se chcete opravdu finančně zabezpečit nebo dosáhnout osobní svobody, naučíte další lidi, aby dělali to samé, co děláte vy.  Pokud pomůžete dalším třem lidem, aby vydělávali 30 000 – 50 000 Kč měsíčně, budete mít měsíční příjem kolem 150 000 Kč.

Váš příjem není omezený. Záleží na tom, jaké máte cíle, co chcete dosáhnout a kolik úsilí do toho chcete vložit.

Doporučení

  1. Pokud se chcete o podnikání se zárukou dozvědět více nebo jste rozhodnuti, že se začnete připravovat na krizi tím, že budete vydělávat více peněz, že si navýšíte svůj finanční příjem nebo se chcete finančně zabezpečit, můžete mě kontaktovat.
  2. Pokud opravdu budete chtít něco dělat pro své finanční zabezpečení, určitě vám rád pomůžu.
  3. Dělejte něco pro svůj životní styl a připravujte se na to, abyste se finančně zabezpečili. Pomůže to i vašemu zdraví.

orlik@orlikovi.cz
MUDr. Jaroslav Orlík je internista a gastroenterolog, který pomáhá lidem zlepšit jejich zdravotní stav a životní styl, aby se cítili lépe a měli více radosti ze života. Zabývá se analýzou prvků ve vlasech, pomáhá lidem dosáhnout a trvale udržet optimální hmotnost a podniká se zárukou.
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

  • Přihlaste se k odběru novinek

    Píšu články na svůj blog. Chcete dostávat zajímavé informace o zdraví, kráse a zdravém životním stylu? Vaše osobní údaje (email a jméno) budu zpracovávat pouze za účelem zasílání novinek (newsletterů) se zajímavým obsahem z oblasti zdraví a zdravého životního stylu v souladu s platnou legislativou a zásadami ochrany osobních údajů. Svůj souhlas se zasíláním newsletterů a zpracováním osobních údajů můžete kdykoliv odvolat prostřednictvím odhlašovacího odkazu v každém zaslaném emailu.

  • Kategorie